åhgud

så mycket en enda jävla bild kan göra, helt galet. jag saknar dig, tydligen, visste inte ens om det förrän nu.

MEN VET NI VAD! ifk vann idag! helt jävla unbelievable alltså. även fast jag inte är ett dugg intresserad av sport så blev jag ändå glad, också det helt otroligt.
idag har jag jobbat, för fulla muggar. eller nåt sånt. började 11 (!!!!), ställde på klockan på 9.45, var längesen det hände. men det visade sig att jag är lika morgontrött än, vilken chock. väl på jobbet var det städning som gällde, och om det behövdes!
efter jobbet kände jag mig sugen på frukt (choklad) så jag bestämde mig för att gå till ica, vilket var stängt. gick vidare mot hemköp, EH STÄNGT DET OCKSÅ. hemma i falköping är minsann alla affärer öppna till 9 på vardagar. så jag tvingade mig själv heeeeeela vägen till konsum. okej det är inte SÅ långt, men det spöregnade faktiskt, så tack gode gud att det var öppet.
åh, nu vart norge aktuellt igen. MYCKHÄÄ BRA! hoppas jag iallafall.
åhåhåh, kan man köpa sommarskor när det bara regnar hela tiden? tror det va?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ska du iväg på intervjun ? =)

2008-08-14 @ 13:34:43
URL: http://angelicahjartasmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0