allt som är kvar är en dröm om vad kärlek kunde va

oj vad mycket jag åstadkommit idag. att pengar kan vara så uppfriskande.
jag började dagen med att gå och klippa mig, vilket var väl behövligt. "ta inte så mycket på längden" bad jag lite sällt, men den bitchen tog alldeles för mycket kan jag löva. men det är väl förståeligt, eftersom jag klipper mig max en gång om halvåret så hinner det bli rätt så slitet.
efter klippningen blev det en runda på stan som gjorde mig några hundralappar fattigare. men det var det värt, för kläder måste man ha. två linnen och en klänning eller vad man ska kalla det. även en sjal och ett par örhängen blev det.
och efter att tony ännu en gång svikit mig gick jag idag och skaffade mig eget bredband, sköööönt!
lyckades även boka om min tatueringstid så nu bär det av hemåt redan på söndag! underbart.
för övrigt så är ahmed i sverige nu och det känns helt knas, har inte träffats på över en månad och känns bara helt jävla konstigt.
ska snart pallra mig ner till tågstationen och köpa biljett sen bär det av till jobbet :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0