can anyone hear me?

det slog mig precis hur otroligt jävla onyttig jag varit idag. visst, jag är ingen nyttig person det är inte det jag försöker säga, men jag brukar vara onyttig utan att jag själv märker det. typ en snickers och en cola till frukost/lunch sen lite mcdonalds till middag/kvällsmat. men idag när jag var på hemköp så köpte jag med mig lite fika hem, "kan ju vara bra att ha om sötsuget trycker på" tänkte jag. vilket jag dock inte tänkte på var att jag har alltid sötsug, och när jag väl börjat äta något gott så kan jag inte sluta. så idag har det slunkit i mig ett paket innehållandes 6 chokladbollar från GodBiten + 4 kärleksmums också från GodBiten. och det gick ner väldigt snabbt också, tänker dock inte meddela er om hur snabbt för det är LITE för privat.
har suttit och pratat kärlek med angelica (gud så löjligt) så här på kvällskvisten och det vi kom fram till var väl typ att det är ett jävla mysterium. indeed.
men något som inte är ett mysterium, det är my name is earl som är på tv nu så HEJDÅÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: Angelica

löjligt kanske men nödvändigt =)

2008-08-12 @ 20:40:48
URL: http://angelicahjartasmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0