du gör mig illamående

jaha, norge? vore fan något alltså. MEN JAG VILL JU ATT ANGELICA SKA FÖJA MED :( life's a bitch, and so are you norge.
jajaa snart hemfärd igen :):) vilket känns mycket bra. kanske inte är så snart iofs, men ganska snart och det är bra. då blir det feeeest för hela slanten. fyfan vad jag saknar er allihopa där! angelica, becca, carro, sara, marie, anna och allihopa. jag tycker inte om det här att bli vuxen. vill ju gå i samma klass som er för resten av livet!
anyway, idag har jag varit på kalas hos min faster som fyller 57 pannor, inte illa alltså. blev bemött av en överglad faster som alltid när jag steg innanför dörren "MEN ÅHHH SNYGGING!! ÅHH BLONDIE OCKSÅ!! GUMMMMAN DÅ!"
det var kul, asakul faktiskt, träffade två kusiner jag inte träffat på evigheter. men mest av allt träffade jag (och resten av dom som var där) nog min ena kusins dotter på 3 år. jag säger bara GUUUUUD VILKEN UNGE. är alla barn såna? isåfall vet jag inte längre om jag vill ha barn. serri alltså, efter att jag varit i samma lägenhet som henne i 20 minuter fick jag lust att, nä jag ska inte skriva något dumt för hon är jävligt söt. men fyfaaaan. malde ju på som hon aldrig gjort något annat. så det var ganska skönt att kliva ur bilen förut och bara höra total tystnad, om man bortser från all trafik och allt annars som hörs utomhus då, men det spelade liksom ingen roll. för det var längesen jag kände sådan njutning.

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha åhhh.. Maggan :D :D

2008-08-06 @ 22:03:06
URL: http://classicreeboks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0