"en hund pissar in sitt territorium. om en tjej träffar en kille först, är han hennes territorium"

åh jo, idag har jag minsann sett en annan del av harrys, nämligen ÅTERVINNINGEN. jag trivdes rätt bra där bak måste jag säga, det var så lugnt och skönt. bara jag och containrarna. inte visste jag att man kunde trivas så bra bland skräp.
det gick faktiskt ovanligt fort på jobbet idag. swisch sa det bara så var det dags att gå hem, asanice! och nu sitter jag här som vanligt och ugglar. just nu tycker jag inte om sex and the city så mycket, en blek mansröv gungar upp och ner på tvrutan. EUH!
fy sjutton jag är redan trött på att jobba, och jag har precis börjat? hur fan ska det här sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0