you can say whatever you want to say

WOHO tillbaka i norrköping. kanske inte så mycket woho men kul att få träffa pappa igen, väl behövligt.
falköping var bra, jävligt bra faktiskt. det var lördag och det var fest. det var söndag och det var bakfylla. det var måndag och det var grill och mys. det var tisdag och det var pyjamasparty hos angelica som stolt visade upp sin walk-in-closet, som man egentligen inte riktigt kunde gå in i. eller jo man kom in, men tror fan inte man kunde ta ett steg där inne?
DET VAR ONSDAG OCH DET VAR NORGE! ascoolt, jag och angelica ställde klockan på 3 och det var bara att pallra sig upp hur jobbigt det än var. lite innan 4 kom vi iväg och nån gång efter 9 var vi i norge tror jag. kan ju säga som så att det var ganska hög wow-faktor väl innanför gränsen. jag menar gula streck på vägen är då fan inte varje dag man ser. blev dock liiiite besvikna att det inte var någon tull, men det gick snabbt över när vi försvann in i nån slags extas-dimma.
intervjun gick nog bra hoppas jag, vore så jävla bra om vi båda skulle få det här jobbet!
och nu är det torsdag och här sitter jag, är så överlycklig över att tony hittat tillbaka. tony är nämligen någon som bor här i närheten med trådlöst bredband och är den enda som inte spärrat det, vad ska jag säga, JAG ÄLSKAR TONY!

imorgon är det jobb igen, känns inte det minsta kul faktiskt, men har bara 8 dagar kvar att jobba sen bär det av hemåt igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0