don't act like you don't know it

även idag lyckades jag sova alltför länge. inte för jag har något speciellt att gå upp till men får ändå lite ångest när jag sover till efter 12. vet inte varför jag ens ställer klockan längre när jag ändå bara snoozar bort det.
kollade klart på säsong 4 av desperate housewives inatt, DET MÅSTE KOMMA EN TILL SÄSONG! jag verkligen älskar det!
dagen till ära har jag i princip inte gjort någonting, plockat lite här hemma hos papi och bara chillat. börjar jobba klockan sex, vilket jag inte alls känner mig motiverad för idag.
kände mig inte speciellt motiverad för att blogga heller kände jag nu.


Don't wanna think about it
Don't wanna talk about it
I'm just so sick about it
Just so confused about it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0