It's a hard thing, faking a smile when I feel like I'm falling apart inside

var uppe med tuppen idag. eller ja nästan iallafall, lyckades ta mig upp strax efter 12 så idag har jag ingen ångest över det.
tog mig en dusch, slängde i en maskin tvätt och gick ut på stan en sväng :) ett nytt skärp inhandlat, känns lite onödigt eftersom jag redan har så många, men kul ändå. försöker hitta ett par nya skor, vet exakt hur jag vill att dom ska se ut, men lyckas aldrig hitta några :(
och nu längtar jag somfan till den 25:e så jag får min lön, så jag kan shoppa ännu mer.
och guuuuud vad jag längtar hem nu. ska bli så underbart att få komma hem igen.
jobba ikväll igen. det märks ju vem som är ny iallafall, får bara jobba kvällar WOHO. men det är rätt soft ändå.

Kommentarer
Postat av: Jonna

svar: mats skor men har hört att dom finns på din sko också :)

2008-08-08 @ 14:19:34
URL: http://jonnacronberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0