jag vill inte längre

men det är väl försent nu antar jag, igen.

idag är jag leeeeeeedig och det ska jag fira med att göra absolut ingenting och det ska bli så skönt. fast jag tror jag snart ska pallra mig ut på stan lite och försöka hitta något fint linne eller något liknande som jag kan ha på lördag, WOHOOOO! jag har aldrig varit så här glad över att få åka till falköping, helt stört :)
eftersom jag inte har något annat att göra så gör jag en lista på personer jag saknar:
(inget speciell ordning, så bli inte ledsna)
1. Emma, Viktor och mamma. vet inte vad jag tänkte när jag bestämde mig för att åka hit en hel sommar. förmodligen pengarrrr. men det suger. och jag saknar er.
2. CARROOOO. min andra halva, tycker inte om när du är så långt bort från mig. saknar att glida omkring i din bil och äta 10-kronors-glass-från-mcdonalds minst 5 timmar om dygnet.
3. Beccaaa. du och din sjuka humor som ingen riktigt fattar men skrattar med ändå. fyfan, jag har nog aldrig träffat en människa som skrattar så sjukt mycket som du gör, ÄLSKART!
4. Ahmeeeed. din blatte, dags att lämna kurdistan och åka tillbaka til åh-så-roliga-sverige, fattaru inte det?

5. Matthias! åh, finner inga ord förutom att jag saknar dig så det gör ont i mig.
6. ANGELICAAAAAAA. är förmodligen en av de bästa personer jag känner, så jävla bra är du och jag saknar att inte träffa dig och resten av klassen 5 dagar i veckan!
7. Olle & Yvonne. självklart! reunion? snart? snälla?

näää nu får det vara nog, nu ska jag klä på mig och gå ut!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Saknar dig med hanna! kommer bli super när du kommer hem!

2008-08-11 @ 21:25:24
URL: http://angelicahjartasmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0