slutet gör för ont i mig

johooodå idag vart det lön, och gud så underbart. har redan inhandlat lite som till exempel en ny väska (SKITFIN) dock kanske en aning stor men det gör inget. jag lyckas aldrig hitta något mellanting, sist köpte jag en alldeles för liten väska och nu en för stor? även en ny parfym, leggings, tunika, mössa och lite annat smått och gott blev inhandlat. så idag har jag gått omkring med ett stort leende hela dagen lång. nä där ljög jag.
har även hunnit med att jobba ett antal timmar idag, vilket sög. eller nä var rätt soft faktiskt, inte alls mycket att göra vilket passade mitt humör alldeles utmärkt. tog typ en och en halv timme för mig att skära upp lite wok? så borde det vara varje dag.
fick dock reda på att gustavo misuppfattat mig helt om att jag inte hade tänkt jobba något i september, så nu ska jag jobba ändå, vilket SUGER BALLE. jag som vill vara ledig. fast ska iofs bara jobba 8 dagar så ska väl inte bitcha om det.
men nu är det sex and the city PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0