take it now or lose it forever

aldrig har jag varit så lycklig som när pappa förut sa att "idag tar os slut". vilken lycka. den där skiten har fan vart på varenda tv-kanal och varenda radio-kanal nu i 2 veckor, suger ju.
idag har jag varit ledig och nu har jag bara 6 dagar kvar att jobba :) den här sommaren var den första nånsin jag inte haft något riktigt sommarlov, suger balle nu förtjänar jag att vara ledig.
imorgon är det lön vilket gör mig alldeles tårögd. äntligen kan man spendera lite pengar igen. men nåt säger mig att jag kanske borde spara lite ifall om att jag inte har något jobb i höst? fast det är bara en tanke.
och gud nu är det bara 2 eller 3 dagar kvar tills ahmed kommer hem (vet inte om det är onsdag eller tisdag) känns ju helt knas alltså. tänk om han kommer hem med en fet jävla ring på fingret? jag menar, det kan ju faktiskt vara så? jävla spillevink har fan inte sett han på år och dar känns det som.
jajaaaa, ikväll är det the beach på tv, på kanal6 närmare bestämt och klockan 22:00 ännu mer närmare bestämt. oggevarning på det.
fyfan jag är så sugen på polarkaka och prickekorv att jag tror jag spricker. funderar fan på att springa och köpa innan konsum stänger vid 10. ja gud det ska jag faktiskt göra. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0