men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade

ALLTSÅ SERIÖST. har lust att ställa mig på ballen och bara skrika. mitt huvud donkar som jag vet inte vad. några jävla idioter som tydligen tror dom kan sjunga till någon jävla karaokemaskin, eftersom dom sjunger i typ 27000 decibel. och inte vilken jävla låt som helst heller, utan "VEM ÄR DU VEM ÄR JAG LEVANDE CHARADER" serri, käften!

nåväl, idag har jag hittat inte mindre än två nyckelpigor i salladen på jobbet! och igår hittade jag en, jag menar, är inte det LITE ofräscht?
just nu känns det inte som jag vill något annat än att bara åka hem till falköping, och det ska bli så ljuvligt att få åka hem nästa helg!
men nä, här blir inga barn gjorda. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0