confused and alone

kent var guld. kent är guld. fyfan säger jag bara, så underbart var det! finner inga ord förutom att det var helt jävla fantastiskt.
efter kent bar det av mot cissi för att festa. våghals var under full gång när jag kom dit, vilket jag fullkomligt hatar :D jag som varken supit eller ätit riktigt ordentligt på allt för länge vart full på 2-3 cider sådär, vilket kändes liiiiiite smått pinsamt. runt 12 tror jag bar det av mot otten, vilket var rätt nice faktiskt. runt 2-tiden drog jag hem och min första utekväll här får FEM AV FEM TOASTERS, KANONKUL!
som vanligt när jag festat dagen innan vaknar jag för tidigt dagen efter, vilket slutade i att jag knoppade ganska hårt i soffan och vaknade upp 3 timmar senare varm och blöt. (pappas soffa är i skinn och mitt täcke är tjockt, usch)

snart ska jag pallra mig iväg till jobbet, känns rätt kul faktiskt. kanske för att det inte är stekhett ute=ännu mer stekhett i köket.

och vid 7 åker emma hem, vilket är förjävligt :( men men life's a bitch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0