sensual seduction

serri, moder natur, nu får du ta och bestämma dig. först sol sen 3000 liter vatten ner från himlen sen helt plötsligt sol igen. det börjar bli lite irriterande faktiskt!
men jag tog mig ut iallafall och kom hem med en jättesöt väska och ett grått ribbat linne, kanon!
kom dock på att väskan kanske är liiiite väl liten, eftersom jag inte får plats med plånisen i den, men jag får väl helt enkelt köpa mig en ny plånbok.

väl hemma tänkte jag göra pappa lite extra lycklig genom att ta på mig den stora äran och städa badrummet, and so I did. man tror att det ska vara asaäckligt, men det är det ju faktiskt inte. jag städade så pass noga att nu kan man faktiskt se sig själv i spegeln.

när jag väl var i farten så diskade jag också, så nu lär han ju bli überhappy när han kommer hem, hoppas jag!
jaja, nu sitter jag här igen, kollar på the hills och äter kärleksmums, fint det!


Kommentarer
Postat av: Emma

är linnet från Monki? :)

2008-08-12 @ 20:13:45
URL: http://classicreeboks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0