it pains me to say I know I'll be there at the end of the day

Hellooo and welcome back! Eftersom jag (fortfarande) inte har något liv så tänkte jag ta tag i min blogg efter min oplanerade paus. Man kunde ju tro att jag skulle skrivit flera inlägg om dagen eftersom jag inte har så mycket annat att göra, men he så blev det tydligen inte.
Sitter just nu i min säng överlycklig över att ha hittat en sida man kan spela Super Mario på. Jag har gått länge nu, förmodligen ända sedan vårat jättegamla tvspel svek mig och resten av familjen, och bara sörjt min kära Luigi. Och vilken lycka! Visst, jävligt roligt visste jag ju att det är, men inte så här roligt! Jag är överlycklig att jag äntligen igen kan få förena mig med dem.
Bästa tidiga julklappen, EVER!




Kommentarer
Postat av: Sara

VAD HETER SIDAN????? shit jag älskar ju supermario :D

2008-12-04 @ 15:22:57
URL: http://enstockholmsoskuld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0