fem av fem toasters

vilket jävla stek det är ute alltså. helt sjukt underbart :) imorgon blir det till att pallra sig till himpan för att sola och bada, ledig hela dagen :) senare på kvällen blir det KENT! fett nice det kommer bli alltså. och jag som har lovat emma att köa med henne ganska långt i förväg kommer ju dö utav värmeslag. men vad gör man inte.
var hos en tatuerare idag för att se om det går att tatuera över den jag gjorde. så nu har jag en ny tid :) hoppas det blir jävligt bra denna gången.
hahaha sitter och lyssnar på kebabrepubliken, antar att det bara är jag som tycker det är kul och som fortfarande ens lyssnar påt. men fan vad jag kvider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0