livet är fullt av överraskningar

du också älskling,



tillbaka till jobbet idag efter två lediga dagar, asakönt var det :) precis som jag väntat mig.
igår gick jag och papi och mötte emma som var väldigt efterlängtad! jobbet var okej, kul att träffa cissi igen som vart i bulgarien en vecka :D efter jobbet kom emma och papi och mötte mig, vi gick en sväng på stan men pappa vek sig ganska fort som vanligt, eftersom han alltid är hungrig. emma och jag gick och köpte ostbågar, cola och iste och gick och satte oss i vasaparken, vilket var hur mysigt som helst :) skönt att få prata ut lite om allt möjligt.
har färgat hennes hår nu, hörde bara "orange, åh nej".. så väntar ivirgt på att hon ska komma ut för att få se hur det ser ut. det har visat sig på senare dagar att jag inte är någon höjdare på att färga andras hår, men att färga mitt, det är inga problem. får hoppas på det bästa :)
vill gratulera en viss person idag som fyller 20 barre :D CONGRAAAAATS!
(håret blev inte alls orange)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0