every moment gone you know I miss you

gud vad enformiga mina dagar har blivit. jag sover till 12-1 nånting, tar en dusch, pratar lite med mamma, sätter mig med datorn framför tv:n, väntar på att ahmed ska sluta så han kan hålla mig sällskap, umgås med ahmed, sover. YEEEY känner att jag verkligen har the greatest time of my life just precis nu!
borde väl ta tag i det där jävla körkortet nån gång nu när jag väl ska gå teorikurs och grejer. som f.ö skulle vara en hemlighet tills jag den dagen väl fått mitt körkort och bara kunde punga upp det för alla. men det höll ju typ en halvtimme tills jag kom hem och berättade det för min familj, att nu äntligen ska jag göra nåt vettigt med mitt liv och ta körkort. vilket jag numera tvivlar på att det nånsin kommer hända, att jag får körkort alltså. det är ju så tråkigt.
sitter just nu i min säng med en kopp te och clementin och svettas ihjäl. frös typ ihjäl för en kvart sen så jag tände massa ljus och nu orkar jag inte resa mig och släcka dom. sketasköj.
har fått lite funderingar om att skaffa mig en liten lägenhet, men såna funderingar ska man tydligen inte dela med sig av. har väl enbart fått negativa reaktioner som "DU MÅSTE HA ETT JOBB FÖRST" eller "inte i falköping, idiot!" okejokej, förlåååååt, jag får väl bo hemma tills jag ruttnar då, nöjda?
nä nu ska jag dricka upp mitt te och kolla på desperate housewives PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0