I just wanna stay with you in this moment forever

fredag, jag saknar det där hur sjukt mycket man uppskattade fredagar när man gick i skolan. visst en studiedag mitt i veckan var ju nice, men fan, fredagar det var nåt speciellt alltså. bara tanken av att få vara ledig i TRE HELA DAGAR fick ju hjärtat slå dubbelslag. men nu, nu är det bara fredag och kunde lika gärna vart tisdag eller måndag eller vilken dag som helst. fan vad jag vill jobba. helt sjukt att jag ens skrev det där. men det suger att inte ha något att göra!
jaja, denna fredagen äter iallafall jag och emma kladdkaka och dricker cocacola. finns det något bättre än cola? knappast va.

känner dock att jag kanske skulle minska intaget av socker-fett-ochandraonyttigheter en aning!
resten av helgen består nog inte av så värst mycket. blir nog förhoppnigsvis lite fest imorgon, känns väl inte så jävla pepp men det blir ju vad man gör det till så det kan nog bli nice!
men nu bär det av utåt, PUSS!


kan ju också meddela att jag saknar klassen och rhodos något fruktansvärt mycket just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0