inget gjorde så ont som du

gårdagen bjöd på vin och fest, riktigt kul var det! jag, emma och anton begav oss till nån alex vilket var jävligt trevligt faktiskt. tyckte dock inte de två så de gick vidare nån annanstans medans jag fortsatte pimpla vin. kul att träffa lite nytt folk och lite bekanta så där. chockerar mig dock hur snuskigt långsinta en del människor kan vara. men jaja, efter ett tag skulle de andra vidare ner mot terrassen, då kom ahmed och hämtade mig och vi åkte tillsammans med emma och anton till olivia som fyllde år eller har fyllt år eller vad det var. var väl sådär lagom skoj, sen valde emma och anton att lämna mig igen vilket gjorde det ännu mindre lagom skoj. men i helhet så vart kvällen riktigt kul!
och idag började jag att spendera ganska lång tid i soffan för att sedan bege mig mot åkerströms för att spendera lite tid med min kära carolin. och nu sitter jag här och väntar på att viktor ska bränna ut desperate housewives, säsong 2! så nu vet jag ju hur kvällen ska spenderas iallafall.
PUSS





när ni sitter och pratar om era lyckliga stunder

så tänker jag
"kanske är det dags att ge upp nu"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0