keep it real

usch,  inatt drömde jag att jag fick stryk. AV EN KILLE! och han sköt mig också, med en jävla pistol. gjorde faktiskt jätteont. men det som var konstigt var att det var fullt av folk överallt och poliser som gick omkring. men det var ingen som brydde sig om att jag blev helt jävla nermejjad. sadface.
jaja, nog om mina drömmar, sov till 12 idag och för varje dag som går och jag vaknar runt den tiden så får jag mer ångest. fast det gör ju egentligen inget att jag sover eftersom jag ändå inte gör något när jag är vaken. men idag ska jag faktiskt plugga lite, och jobba vid halv 5. eller jobba och jobba, ska vika servetter tills jag ska jobba på lördag. ASKUL!
mamma ska åka till jokkmokk i början av november och är så sjukt glad över detta. mest glad är hon för att hon tror hon ska få se en ren. hela kvällen igår pratade hon om det, jokkmokk och renar. och idag när jag kom upp satt hon vid köksbordet och fingrade på biljetterna. "19 timmar tar det hanna!"
och igårkväll fick jag ryck och gjorde snickerskaka. fysköen vad gott det är alltså. så det blev både kvällsmat och frukost för min del.
men nu ska jag försöka ta mig ur sängen. PUSS!

     
"den dagen du slutar leka kan du lika gärna dö"
du är så klok ahmed!

Kommentarer
Postat av: Emmalainen

DET HAR VI FÅTT LÄRA OSS PÅ BF

2008-10-16 @ 16:31:04
URL: http://classicreeboks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0