thought that we were stronger

så var det oktober då, och månaden kunde inte börja sämre. det första jag gör är och försover mig (för jag har faktiskt jobbat idag) och är man försoven så vet man att dagen inte kommer sluta bra. det andra jag gör är att lyckas framkalla en jävla översvämning i källaren för att jag visst satte på kranen på nåt konstigt sätt. sen lyckas jag även med att tappa carros nya mobil för 4 papp på det alldeles för blöta golvet. åt helvete med det säger jag bara.
OCH INTE NOG MED DET, nu jävlar gick en knappfan av här också. nä förlåt, ska inte fortsätta gnälla. det är ju oktober nu, och snälla ge mig en bättre månad.




bli bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0