tell me you love me

and make me feel it


hemskt vad dagarna rusar förbi en även fast jag är arbetslös och inte gör ett piss om dagarna. okej, lite gör jag väl men inte mycket alltså.
vad jag älskar hösten när den är som den är nu, solig och dan, underbart! var ute och gick lite förut i det fina vädret med ahmed och en glass som sällskap. trevligt trevligt.
skulle vilja tillbringa en lång period utomlands någonstans med bara värme och fest just nu, är så himla tråkigt här. väntar tills det ska bli november så jag kan börja jobba, hoppas på mycket jobb!
de senaste dagarna har jag varit så låg (LIKA LÅG SOM GLOCALNET, förlåt) så det är helt sanslöst, har inte funnits något som fått mig på bra humör. har varit så trött på livet och allt vad det innebär att jag inte vetat vad jag ska ta mig till. men nu känns det bra, just nu. hoppas att det ska hålla i sig bara!

snart helg och jag hoppas på fest, fick min dricks hemskickad i måndags så nu är jag inte lika luspank. är ju skönt.
sitter och glor på tv just nu och har precis sett på nåt program på 3an "Generation fett", ah fyfan säger jag bara. fyfaaaaaan.





mitt rop på hjälp når dina öron,
men inte ditt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0