wanna shine without you

söndag i bakfyllans tecken. det är så kul när man vaknar vid 9 och kan inte somna om. så det var bara att pallra sig upp för att sedan se klart desperate housewives boxen. och nu är den sluuuut ;((
lördagskvällen var kanon, bortsett från att det är så förbannat kallt ute nu. när jag kom till jenny vid 8 var becca carro marie osv där. fick även träffa maries nya pojkvän i dörren på väg upp "STÄNG INTE DÖRRA, DÖRRA MÅSTE VA ÖPPEN", vad jag älskar falköping och dess dialekt.
det visade sig också att jag och anna lyckats sätta på oss exakt likadana kläder, fränt.
kvällen vart mycket lyckad och det var precis det här jag behövde.
önskar att jag haft lite mer pengar just nu (eller pengar överhuvudtaget) så jag kunde köpa en sistaminutenresa nånstans, vore så skööönt!
men nu ska jag gå ut och gå. puss!


förlåt för allt jag gjort dig, och allt jag inte gjort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0