brownie

fredagkväll och jag känner att jag vill göra så mycket mer än bara sitta hemma. men är man utan pengar så ääär man.
dagen började med att jag och emma skulle gå ut och gå, men vi stannade hemma och färgade håret istället. så nu är jag mörk igen och emma en aning ljusare.
jag hann även med att göra ännu ett tappert försök till att göra pasta carbonara, och det gör mig lite smått ledsen och jävligt förvånad hur fan jag kan vara så dålig på att laga mat efter 3 år på hotell och restaurang. pinsamt ju.
efter det kände jag att jag behövde piggas upp lite, och vad piggar inte upp bättre än CHOKLADBOLLARRR. göttt, fast nu mår jag dåligt. kanske dock beror på alla jävla  ipren och panodil och alvedon (och allt vad det nu heter) som jag tryckt i mig på de 3 senaste dagarna.
resten av kvällen består enbart av absolut ingenting. bara chilla framför tv:n, sköntskönt.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Din jävla råtta, jag ska lära dig hur du gör maaat:P

Du kokar pasta i unge för 7 minuter :D

Sen steker du lök och bacon och slår på grädde, kryddar med salt och vitpeppar låter det koka en stund, sen gör du en toppredning, som jag hoppas du vet hur man gör?:O sen när det är rätt konsistens på det så tar du bort den från plattan och sedan knäcker du i ett egg och rör om, och vips så har du det klart:D:D

2008-09-20 @ 02:01:43
URL: http://fakenorskan.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0