för du var solskenet och jag var ensam

innan om pappa har påpekat att jag är en riktigt dålig jävel på att behålla pengar, så har jag aldrig riktigt trott honom. för det har alltid vart jag som vart så bra på att spara.
men nu, nu förstår jag vad han menar. fick lön i torsdags, och kan ju bara säga som så att inte ens hälften är kvar. och jag vetifan vart de tagit vägen. det svider lite i hjärtat faktiskt.
men helgen vart nice ändå. eller ja, helg och helg jag har ju fan jämt helg nu, arbetslös som jag är.
men i torsdags vart det iallafall skövde för mig och min kära carolin. även fast det egentligen inte var något vidare alls, var det ändå jävligt kul. bara för jag saknat att festa så mycket med min carrhoe.
och i lördags begav jag och ahmed oss ut för att han skulle lära mig det här jävla black jack. vilket slutade i att han spelade upp mina pengar och jag har ingen aning om hur man spelar. men men, det var jag ju nästan medveten om innan.
imorgon ska jag åka med min lovely syster till gbg, får se om hon är lika dålig hon på att hålla i pengarna.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0