it's always you in my big dreams

torsdag och är inne på min femte lediga dag och gud vad jag älskar det. skulle kunna tänka mig att vara ledig ett bra jävla tag till faktiskt.
inom kort hade jag tänkt pallra mig ut med min kära bror, om han drar sig upp ur sängen nån gång vill säga.
och ikväll är det ferre, underbart kul ska det bli! :)
annars är allt som vanligt i mitt liv jävligt förvirrande och komplicerat, men om man låter bli att tänka för mycket på det så finns det inte..? så jag låter bli att tänka på det ett tag till så det blir det kanon.
åhhh väntar på svar från norge, dags att komma nu tycker en ju. jaja det här inlägget var ju helt meningslöst, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0