life's a game and we need to play it correct

önskar att jag kunde känna den där känslan av att allt kommer bli bra, att jag kommer bli bra. att jag kommer må bra och slippa all jävla ångest bara för en sekund, skulle göra vad som helst för det. slippa den där känslan som aldrig nånsin försvinner, som sätter sig som en klump i magen och vägrar att försvinna. dom där jävla tankarna som snurrar runt konstant i huvudet, ingenting lyckas längre få bort dom.
önskar att jag som innan kunde känna innerst inne och veta att allt kommer bli bra, allt kommer lösa sig med tiden.

men den känslan försvann, och ersattes av dig.


Kommentarer
Postat av: Angelica

<3

2008-09-06 @ 22:26:07
URL: http://angelicahjartasmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0