reaching for the sky

söndag och 1 2 3 4 dagar till lön WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
helgen blev ju kalasbra tillslut även fast jag inte har ett öre. alla borde ha en vän som carro. underbar är vad hon är. ringde och väckte mig igår och föreslog att vi skulle festa OCH att hon bjuder. klart somfaaan man tackar ja. och fest blev det. skulle kunna sitta hemma hos henne i hennes soffa i all evighet. några timmar spenderade jag iallafall där igårkväll, tills vi var tvungna att dra oss ner mot terrassen. jag som inte brukar tycka om alls att festa i falköping tyckte faktiskt det var riktigt jävla braa.
idag har man ju dock mått som man förtjänar om man säger så. och även idag har jag lovat mig själv att aldrig mer dricka, det är då fan inte konstigt att jag inte kan lita på mig själv.



Vi börjar om igen och tar det från ruta ett
Vi börjar om i Ven (?) vad var det som sluta snett
Det är så lätt att det blir keff om man är oförsiktig
Men jag tror på oss två och jag tror på riktigt
Att det är viktigt att vi kämpar och håller fast
Fast jag vet att det är svårt ska vi stå vårt kast
För du vet att vi två, det är våran last
och jag har haft dig på min hjärna nu i många bast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0