I will let you down, I will make you hurt

så var man hemma i falköping igen då, myckeeet skönt. får se hur länge den känslan stannar dock.
denna dagen har mestadels gått till att plågas nåt så ini helveteeeeeee. fyfan för mensvärk och allt vad det innebär. ligger i soffan helt död och orkar knappt göra någonting.
men lite har jag ändå åstadkommit idag, inte vad som helst heller utan bakat bullarrrr. göttmos så att säga. jävligt tråkigt dock, förstår inte hur jag pallade göra det så ofta i skolan.
skulle ringt till kråks idag men det liksom rann ur sanden, eller nåt liknande. får ta tag i det imorgon, eller nästa dag. beror på när jag känner att jag inte vill vara ledig längre. som förmodligen kommer vara aldrig?
just nu känns det som vanligt väldigt förvirrat och jävligt. vet knappt ut eller in, och vet inte heller vad jag ska göra.




Ouch I have lost myself again
Lost myself and I am nowhere to be found,
Yeah I think that I might break
Lost myself again and I feel unsafe

Kommentarer
Postat av: Tiffany

Åh, det minns jag inte, guu hatar att mitt minne sviker mig så många gånger..



pratade vi här på bloggen? :)



Puss Tiff!

2008-09-18 @ 19:19:12
URL: http://dindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0