my mind is not happy

11 september, (hoppas ni haft tyst minut idag)
idaaag är första dagen på allt för länge som jag är själv hemma och det är så jävla UNDERBART. det firade jag med att gå och köpa mig ballerina och resten av kvällen ska jag passa på att göra såna saker man inte kan göra när man inte är själv. till exempel vara naken.
igår tatuerade jag mig igen, och denna gången blev det betydligt mycket bättre än innan må jag säga. gjorde dock jävligt mycket ondare, men hård som jag är tog jag mig igenom det som en riktig karl och rörde inte en min.
efter det drog jag ut mig på stan (för omväxlingens skull) och hittade en aaaaaaaasfin skinnjacka, men kostar dock 1000 kronor och då kände jag min snåla sida bita till. kan man verkligen köpa en jacka för 1000 kronor? tveksamt, men kanske.
nu ska jag äta ballerina PUSS


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja man kan köpa en skinnjacka för 1000 kr. Är den snygg så är den värt det. Den blir bara snyggare med tiden med =)

2008-09-12 @ 19:10:25
URL: http://angelicahjartasmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0