make me wanna shine again

om en timme bär det av mot norrköping igen, känns inte det minsta kul faktiskt. har vart så skönt att få vara hemma och bara vara ledig och få vara nära min käääära familj, helt kalas. men saknar papi såklart! :)
idag har jag varit hos tandläkaren, jag känner mig alltid så lugn innan jag ska dit och på väg dit men när jag väl sitter i den där jävla stolen blir jag fan livrädd. vet inte vad det är. förmodligen för att de alltid ska vara så jävla hårdhänta och göra så man tappar 5 jävla liter med blod för att dom pickar så förbannat hårt. as.
efter att jag låg där och halvt lipade så kände jag att jag verkligen förtjänade en fika, så en fika blev det. chokladboll och cola för att vara mer exakt. satt fint det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0